În temeiul prevederilor art. 467, alin. (8) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, coroborate cu prevederile art. 39 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, aplicabile în condițiile prevăzute de art. 625, alin. (2), art. 626 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, vă înştiinţăm că instituţia noastră organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacantă, de consilier, grad profesional asistent, în cadrul compartimentului urbanism, achiziții publice și proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Pârjol, pe perioadă nedeterminată, după cum urmează:

  1. Probele pentru concurs:
  • Selecție dosare
  • Proba scrisă
  • Interviu
  1. Condițiile de desfășurare a concursului:
  • Selecție dosare – în termen de maxim 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs.
  • Proba scrisă – 01.2021 – ora 11.00 , la sediul U.A.T Comuna Pârjol, județul Bacău.
  • Interviu – în termen de maxim 5 zile de la susținerea probei scrise.

Publicarea anunțului de concurs se va asigura începând cu data de 24 noiembrie 2020 pe site-ul  instituției comunei Pârjol și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, București.

Dosarele de concurs se depun în maxim 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 24.11.2020 – 14.12.2020, ora 16.00, la sediul Primăriei Comunei Pârjol.

  1. Condiții de participare:
  • Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465, alin.(1) din OUG nr. 57/2019, privind Codul Administrativ.
  1. Condiții de studii:
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice.
  1. Condiții de vechime:
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 1 an;
  1. Durata normală a timpului de lucru:
  • 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
  1. Dosarele de înscriere vor conține următoarele acte:
  • Formular de înscriere ( pe care îl puteți descărca de pe site-ul instituției);
  • Curriculum vitae, modelul comun European;
  • Copii ale diplomelor de studii, certificatelor și ale altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări, în domeniu.
  • Copie după cartea de muncă sau după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  • Adeverință care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • Cazierul judiciar;
  • Declarația pe propria răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acestuia.
  1. Bibliografia
  • U.G nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
  • Constituția României, republicată;
  • G nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor meodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr.66/2011, privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora;
  • Legea nr.98/2016, privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare;
  • G nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul – cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificărilie și completările ulterioare;
  • U.G nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind  prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare.
  • Legea nr. 202/2002privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

 

  1. Atribuții și responsabilități prevăzute în fișa postului
  • Colaborează cu membrii echipelor de implementare a proiectelor nominalizate prin dispoziţii de Primar în vederea implementării proiectelor în conformitate cu prevederile Contractelor de finanţare;
  • Participă împreună cu membrii echipelor de implementare nominalizate prin dispoziţii de Primar la implementarea altor proiecte finanţate din fonduri structurale nerambursabile prin activităţi specifice managementului tehnic al acestora, precum şi la elaborarea rapoartelor tehnice pe tot parcursul derulării lor;
  • Participă la vizitele de monitorizare şi post monitorizare aferente proiectelor finanţate;
  • Asigură prelucrarea şi analizarea în cadrul serviciului a unor acte normative şi prezentarea acestora prin rezumate de specialitate superiorilor ierarhici;
  • Asigură analizarea unor proiecte similare aplicate de alţi beneficiari, ce pot constitui exemple de bună practică în încercarea de a îmbunătăţi proiectele U.A.T. Pârjol aflate în implementare;
  • Va ţine permanent legătura cu consultantul nostru pe proiecte, asigură înregistrarea, circuitul şi păstrarea corespondenţei, respectând pentru fiecare sarcină în parte termenul impus de superiorul ierarhic;
  • Însuşeşte actele normative noi care fac obiectul activităţii serviciului.
  • Răspunde de îndeplinirea cu profesionalism a atribuţiilor ce îi revin prin fişa postului şi de rezolvarea lucrărilor, la termenele şi la nivelul calitativ prevăzut de actele normative în vigoare sau de cerinţele specifice fiecărei lucrări;
  • Anunţă în scris şi aduce la cunoştinţa şefului ierarhic superior problemele apărute în desfăşurarea activităţii sau oricare acte sau fapte care împiedică realizarea corectă şi la timp a sarcinilor de serviciu;
  • Răspunde de păstrarea secretului datelor şi informaţiilor cu caracter confidenţial deţinute sau la care are acces ca urmare a îndeplinirii atribuţiilor de serviciu;
  • Răspunde de păstrarea bunurilor şi valorilor, aparţinând instituţiei, primite în folosinţă sau în administrare;
  • Nu părăseşte locul de muncă cu documente de serviciu şi/sau alte bunuri aparţinând instituţiei, decât în acele situaţii în care scopul este de a îndeplini o sarcină de serviciu, conform atribuţiilor stabilite prin fişa postului şi numai cu aprobarea şefului ierarhic superior;
  • Foloseşte timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul de muncă de activităţi care nu sunt cuprinse în atribuţiile şi îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de şefii ierarhici;
  • Cunoaşte şi respectă reglementările legale în vigoare privind protecţia mediului, securităţii şi sănătăţii muncii, prevenirii şi stingerii incendiilor sau a altor situaţii de urgenţă;
  • Participă la instruirile programate şi acţiunile instructiv-educative de securitate şi sănătate în muncă, prevenire şi stingere a incendiilor sau a altor situaţii de urgenţă, organizate la nivelul instituţiei;
  • îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea şefului ierarhic superior, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;
  • Respectă programul de lucru, semnează condica de prezenţă, la începerea şi terminarea programului de lucru, menţionând ora venirii şi ora plecării din instituţie;
  • Nu părăseşte locul de muncă, în timpul programului de lucru, fără a avea acordul şefului ierarhic superior şi îl anunţă imediat cu privire la situaţiile care reclamă absenţa de la serviciu, cu prezentarea ulterioară a documentelor justificative;
  • Cunoaşte şi respectă prevederile actelor normative în vigoare aplicabile la nivelul structurii postului, Regulamentului de organizare şi funcţionare, Regulamentului intern, normelor de conduită a personalului contractual şi a deciziilor interne cu impact asupra activităţii proprii ;
  • Respectă sarcinile de serviciu trasate de şeful ierarhic superior.

Precizăm că atribuțiile din fișa postului sunt preponderent pe activitatea de proiecte pe fonduri europene și guvernamentale.

Informații suplimentare despre concurs la telefon 0234384016, zilnic   între orele 8-16.